maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Treniruotės

Pradedančiųjų, pažengusiųjų ir didelio meistriškumo sportininkų testavimas, treniruočių programos, pratimai.

Straipsnyje „Pagreitinkite raumenų augimą pirmiausiai atlikdami kardio pratimus. Trečia dalis“, išsiaiškinote dar efektyvesnius būdus pagreitinančius raumenų masės augimą. Norite sužinoti kokį, bene patį svarbiausią raumenų stiprinimo hormoną, stimuliuoja standartinė jėgos treniruotė, bei ką daryti norint pasiekti geriausio rezultato sporto salėje? Skaitykite paskutiniąją, ketvirtą dalį.

 

Straipsnyje „Pagreitinkite raumenų augimą pirmiausiai atlikdami kardio pratimus. Antra dalis“, sužinojote, kaip įprastinės kardio treniruotės atliktos prieš jėgos treniruotę padidina tikimybę užsiauginti didesnę raumenų masę. Norite sužinoti, kaip dar efektyviau pagreitinti raumenų augimą? Skaitykite toliau.

Straipsnyje „Pagreitinkite raumenų augimą pirmiausiai atlikdami kardio pratimus. Pirma dalis“ jau spėjote susipažinti su AMPK ir mTOR fermentais, kurie yra susiję su kūno raumenų augimo ir mažėjimo veikla. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Nuoseklios jėgos treniruotės atliktos iš karto po kardio pratimų jau tapo įprasta rutina norint pasiekti gerų rezultatų. Konkrečiau, raumenų masės padidinimui ir riebalų kiekio sumažinimui. Nepaisant, jog šis metodas yra labai populiarus, taip pat yra aišku, kad organizmas reaguoja labai skirtingai į šias dvi, skirtingas treniruotes, ypatingai stipri reakcija yra juntama iš molekulinės ir ląstelinės pusės. Iš tikrųjų, ne tik šių dviejų ląstelių reakcijos skiriasi, reaguojant į skirtingai atliekamus jėgos ir kardio pratimus, bet kartais jos gali veikti kaip pačios didžiausios varžovės, tokiu būdu stipriai sumažindamos teigiamą poveikį kūno pasikeitimui.

Treniruotė namuose

2015 liepos 14

Kasmet atsidaro naujų sporto ar sveikatingumo klubų (SSK) ir tokių klubų populiarumas vis auga. Yra žmonių, kurie mieliau norėtų treniruotis savo namuose. Priežasčių gali būti daug. Vieni neturi laisvo laiko arba pajamų įsigyti abonementui į SSK, kiti – drovisi pasirodyti SSK, nes galvoja, kad juos lanko tik treniruoti žmonės, išpuoselėję savo kūno linijas, treti – nori papildomai sportuoti dar ir namuose. Nesvarbu dėl kokios priežasties norite pradėti treniruotis namuose. Svarbu, kad treniruotės namuose duotų Jums norimą rezultatą.