maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Top 10 moksliškai įrodytų būdų, padedančių kovoti su nereikalinga kūno riebalų mase. 5 dalis

2016 spalio 17

8. Ketogeninė dieta. Visu pirma, ši dieta buvo išpopuliarinta garsaus daktaro Atkinsono, tačiau kaip būdas efektyviai mažinantis angliavandenius, jis jau ilgus dešimtmečius yra naudojamas kultūristų. Svarbu žinoti, jog ketogeninė dieta, reikalauja itin daug valios, nes jos metu, angliavandenių vartojimas yra labai stipriai ribojamas. Iš pradžių, toks staigus angliavandenių apribojimas, daugumai žmonių sukelia didelį dirglumą, koncentracijos ir stiprumo praradimą, tačiau žmogaus organizmui prisitaikius prie šios dietos, jis galiausiai sugrįžta prie normalios būsenos.

Pagrindinis tikslas ir šios dietos paskirtis, yra sumažinti insulino išsiskyrimą. Kyla klausimas kodėl? Nes insulinas, kuris yra pagrindinis anabolinis hormonas, deja, bet tuo pačiu yra ir pagrindinis veiksnys skątinantis kalorijų ir riebalinių ląstelių didėjimą. Taigi, kai angliavandeniai yra ribojami, kūno svoris, taip pat automatiškai krenta, žinoma šiek tiek lėčiau, nei skatinamas įvairių papildų (narkotikų).

Ilgą laiką, buvo manoma, kad ši dieta yra labai kenksminga raumenims, kadangi insulinas taip pat nukreipia maistingąsias medžiagas (cukrų, amino rūgštis bei kreatiną) į raumenų ląsteles, kas sukelia baltymų, esančių raumenyse irimą. Bet, pasirodo, ketogeninė dieta, netgi gali neženkliai padidinti raumenų masę. Jos galima laikytis ilgą laiką, ar tol, kol norima riebalų masė pradės nykti.

Šaltinis:musculardevelopment.com