maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Top 10 moksliškai įrodytų būdų, padedančių kovoti su nereikalinga kūno riebalų mase. 4 dalis

2016 spalio 10

7. Kardio. Aptarti kardio pratimų naudą, po visų nelegalių narkotikų, apie kuriuos buvo šnekėta prieš tai, gali atrodyti kiek neprasminga. Bet iš tikrųjų, dauguma minėtų papildų netgi negali tinkamai veikti be jiems pritaikyto sporto rėžimo. Ypatingai kultūristams, kardio, yra lyg prakeiksmas, kadangi dažniausiai jiems net nerūpi aktyvi veikla. Kaip bebūtų, yra labai daug ir labai skirtinų nuomonių, kaip ir kada daryti kardio pratimus: ar juos daryti labai retai ar labai dažnai, ar jų daryti vieną sesiją ar daugiau, ar atlikti kasdien, ar tik kartą per savaitę ir t.t. Esmė yra tame, kad priklausomai nuo skirtingų sporto programų, kardio efektingumas irgi skiriasi. Jis gali daryti teigiamą įtaką kūnui, arba nedaryti jokios įtakos aplamai.

Dar kartą patikslinant, kardio pratimai yra labiausiai pritaikyti svorio metimui, kadangi jie padeda efektyviai ir ganėtinai greitai deginti nereikalingas kalorijas. Beje, kaip žinoma, degant riebalams, greitėja ir medžiagų apykaita. Lygiai taip, pat kaip ją skatina kiti stimuliatoriai, tokie kaip: efefrinas, kofeinas ir žalioji arbata.

Šaltinis: musculardevelopment.com