Triatlonas

Triatlonas yra viena iš tų sporto šakų, kurios reikalauja milžiniškos ištvermės gana ilgą laiko tarpą. Jei sugebėsite tinkamai pasirinkti mitybą, suderinsite ją su maisto papildais bei didelį dėmesį skirsite skysčiams, sugebėsite efektyviai atstatyti treniruotės ar varžybų metu prarastą energiją.

Propaguojantiems šią sporto šaką rekomenduojame bazinių maisto papildų sąrašą, kurie ne tik sustiprins jūsų kūną, bet jungdamiesi su papildomais maisto papildais, sudarys efektyvias maisto medžiagų grandines.

Prieš

Prieš varžybas ar treniruotę, jūs turite būti maksimaliai energingi ir sukaupę gausias skysčių bei energijos atsargas.

Sprogstamai energijai užtikrinti, rekomenduojame pavalgyti likus 2 – 3 valandoms iki varžybų ar treniruotės pradžios. Racione, žinoma turėtų būti gausu angliavandenių (ryžiai, košės, makaronai ir t.t.) Prieš pat startą galite suvalgyti specialų batonėlį. Triatlonas pareikalaus milžiniškai daug ištvermės, tad turite pamaitinti savo kūną.

Tinkantys produktai:

  • Carnivore Bar
  • FortiFX Crunch

Skysčius rekomenduojama kaupti likus 2 valandoms iki varžybų ar treniruotės pradžios. Paskutinis atsigėrimas turėtų būti likus pusvalandžiui iki starto. Tokie skysčiai suteiks jūsų organizmui reikalingus mineralus, angliavandenius ir vitaminus.

Tinkantys geriami papildai:

  • Carbo
  • AA Pro Energy

Norėdami apsaugoti savo raumenis nuo spazmų, vartokite tokius papildus:

  • CITMAG B6 + Potassium
  • Tested Calcium & Magnesium

Per

Pagrindinis dalykas, be kurio negali apsieiti jūsų varžybos ar efektyvi treniruotė – tai skysčiai. Be skysčių jus ištiks dehidratacija ir greitai nusilpsite. Tai, žinoma, padarys įtaką rezultatams. Varžybų metu, kas 15 – 20 minučių gerkite specialius gėrimus ir papildykite prarastas mineralų bei angliavandenių atsargas.

Triatlono metu, turite efektyviai išnaudoti dviračių rungtį, kurios metu galite tinkamai pamaitinti savo organizmą.

Rinkitės tokius produktus:

  • Carbo
  • AA High Energy

Bėgimo rungčiai puikiai tiks žele formos angliavandeniai, skirti propaguojantiems ištvermės sporto šakas bei optimali greitųjų angliavandenių dozė.

Tinkantys papildai:

  • AA Isotone
  • AA Iso Lemon

Po

Po varžybų jūs turite atstatinėti prarastą energiją. Nepakeičiami gėrimai yra vitaminais, mineralais, agliavandeniais, amino rūgštimis praturtinti papildai. Sugrįžti į normalią organizmo būklę – tai vienintelis jūsų tikslas po varžybų.

  • Mass Whey
  • Easy GainMass
  • Mass Active
  • Epic Gainer

Kiti papildai

Raumenis nuo irimo saugančios ir pagreitinančios jų atsistatymą po fizinio krūvio BCAA amino rūgštys – tai, ko jums reikia.

Rekomenduojame:

  • BCAA 3:1:2
  • Amino Decanate
  • BCAA PRO 4200
  • BCAA Stack II +  EAA

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *