Kovinis sportas

Panašiai kaip ir jėgos sporte, čia sporto šakos yra įvairios: pradedant nuo imtynių, baigiant Muay Thai ir kt. Tačiau visai nesvarbu, kokią kovinio sporto rūšį yra pasirinkęs atletas, kiekvienai jų reikalingi skirtingi papildai. Pateiksime keletą patarimų, kaip teisingai susitvarkyti gyvenimo ritmą, mitybą ir kokius papildus vartoti, kad kovinis sportas teiktų ir malonumą ir aukštus rezultatus.

Statybinių medžiagų atsigavimui bei optimaliai organizmo būklei palaikyti itin svarbi subalansuota mityba. Aukštų rezultatų pasiekti bus ypač sunku valgant bet ką, kas papuola po ranka. Maksimalų papildų poveikį taip pat galima pajusti tik tada, kai jie tarpusavyje suderinami su maistu ir reguliariomis treniruotėmis.

Prieš

Kaip ir daugelyje sporto šakų, vienu svarbiausių energijos šaltinių tampa produktai, sudėtyje turintys daug angliavandenių. Atsakingai rinkitės maistą, kad jame esantys angliavandeniai užtikrintų gerą savijautą, suteiktų energingumo ir ištvermės. Jei neturite laiko visaverčiams pietums, likus 1-2 val. iki treniruotės galite vartoti koloringus papildus. Jie organizmą greitai aprūpins reikalingomis medžiagomis ir neapsunkins virškinimo.

Tinkantys papildai:

  • Mass Active 20
  • Carbo

Ypatingos ištvermės ir jėgos reikalaujančioms treniruotėms ir varžyboms gali būti naudojami prieštreniruotiniai stimuliantai:

  • Octagon
  • NO Active
  • Don’t Stop

Per

Tai, kokius papildus renkatės, treniruočių ar rungtynių metu, paprastai priklauso nuo jūsų pačių tikslo. Ilgo ir intensyvaus fizinio aktyvumo metu, patariama gerti energijos suteikiančius gėrimus arba vartoti energinius gelius. Jų pagalba organizmui pavyksta lengviau atsigauti, neapsunksta virškinimas ir užtikrinama raumenų apsauga.

  • AA Drink Iso Lemon
  • AA Drink Isotone
  • Amino 1

Po

Vienas efektyviausių metodų, kaip atstatyti glikogeno kiekį bei normalią raumenų būklę – angliavandenių ir baltymų papildai:

  • Mass Whey
  • Pure American

Kiti papildai

Kovinis sportas turbūt kaip niekas kitas išvargina raumenis, todėl jų atsigavimui labai svarbu pakankamas baltymų kiekis. Valgykite daug mėsos, paukštienos, jūros gėrybių ir visa tai dar galite derinti kartu su papildais (juos vartokite vieną kartą į dieną tarp valgių). Rezultatus galėsite stebėti netrukus.

Amino rūgštys (ypač glutaminas), vitaminai, mineralai irgi būtini:

  • L-Glutamine 4000
  • Armor V
  • CITMAG B6 + Pptassium

Organizmo aprūpinimas keratinu taip pat labai svarbus. Jo per dieną reikėtų ne mažiau kaip 3 gramų.

Papildai su keratinu:

  • Creatine Creapure
  • Anabolic Crea

Kiti papildai:

  • FlexFit
  • Epiq Test
  • Tested ZMA

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *