maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Šokoladas prieš treniruotę?

2016 gruodžio 12

Ar šokoladas, valgomas prieš treniruotę suteikia energijos ar tik apkrauna kūną? Apie tai ir dar daugiau skaitykite toliau.

Dažniausiai išgirdę žodį šokoladas, įsivaizduojame didžiulę nenaudingų riebalų dozę, kurią suteikiantis šokoladas deja, bet yra vienas didžiausių malonumų gyvenime. Tikriausiai retas galėtu ištverti nesuvalgęs nors gabalėlio šokolado per dieną ar savaitę, o kiti yra pripratę šokoladu mėgautis kasdien. Tiesa sakant, mes norime jus pradžiuginti, kadangi nuo šiol, jums nereikės savęs bausti pasmaližiavus šokolado gabalėliu prieš intensyvią svorio treniruotę, kadangi juodas šokoladas yra netgi labai naudingas.
Visų pirma, juodasis šokoladas gali padidinti azoto oksido kiekį. Todėl jūs tikrai nesuklysite įsidėdami gabalėlį tamsaus šokolado ar tikros, ekologiškos kakavos į savo papildų kokteilį, kurį geriate prieš kasdieninę treniruotę. Taip pat, naujausi tyrimai rodo jog juodasis šokoladas, naudojamas kartu su papildų kokteiliu, gali ženkliai pagreitinti raumenų atsigavimą bei augimą.
TYRIMAI
Mokslininkai iš “Aberystwyth” universiteto (Velsas), padarė tyrimus, kurių metu buvo vartojama apie 100 g. (apie 3½ uncijų) 70% tamsaus juodo šokolado prieš intensyvias sporto treniruotes. Prieš skelbiant galutinius rezultatus, mokslininkai išmatavo kraujo gliukozės, insulino kiekį bei taip pat dėmesį atkreipė į oksidacinį streso kitimą.
REZULTATAI
2011 metais, “The European Journal of Nutrition” buvo pranešta, jog atliktų tyrimų metu, tyrime dalyvavę dalyviai juto teigiamą juodo šokolado poveikį. Konkrečiau, dalyviai, kurie vartojo nurodytą kiekį tamsaus šokolado prieš treniruotę, išlaikė idealų gliukozės kiekį kraujyje, pasiekė aukštesnį insulino lygį bei patyrė mažesnį oskidacinį stresą. Galimybė leidusi išlaikyti gliukozės kiekį kraujyje ilgesnį laiko tarpą, sudarė puikias sąlygas išlaikyti reikiamą energijos kiekį visos, fizinės treniruotės metu. Aukštesnis insulino lygis paskatino raumenų augimą, tačiau truputį apribojo riebalų degimą. Apibendrinus, jeigu jūsų pagrindinis tikslas yra suteikti kuo daugiau energijos savo organizmui treniruotės metu, pradėkite dėti rekomenduojamą šokolado kiekį į savo papildų kokteilį ir gerkite jį prieš sportą. Šokolado dėka, sumažėjęs oksidacinis stresas taip pat padės greitai atgauti jėgas po sunkios treniruotės bei numalšins raumenų skausmą.
JUODO ŠOKOLADO DOZAVIMAS
Tai, jog tamsus šokoladas turi teigiamų savybių dar nereiškia, kad jį galime pradėti vartoti be saiko. Norint pasiekti geriausius rezultatu, valgykite 3-4 gabalėlius juodo šokolado, kurio sudėtyje būtų nemažiau kaip 70% kakavos. Kitu atveju, galite įdėti ¼ ekologiškos kakavos miltelių į savo papildų kokteilį bei jį išgerti prieš fizinę treniruotę.
Ieškote papildomų papildų sportui? Maisto papildai sportui, toks kaip: amino rūgštys, baltymai, kreatinas, vitaminai, glutaminas yra galimi įsigyti papilduolimpas.lt internetinėje svetainėje. Maisto baltymai, tinkama sportinė apranga - tai viskas, ko reikia jog intensyvi treniruoti taptų efektyvi bei žinoma maloni.

Šaltinis FLEXONLINE