maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Mitybos planas kultūristams prieš ir po treniruotės. 3 dalis

2017 sausio 02

PO TRENIRUOTĖS


AUKSAS: PAPILDŲ MIŠINYS
Išrūgų baltymai - sparčiausiai suvirškinami baltymai iš visų esamų.
Kada naudoti: 30 minučių prieš treniruotę.
Kodėl naudoti: didžiausias pagalbininkas skatinantis efektyvų raumenų augimą sportuojant.
Kokį kiekį naudoti: 20 gramų. Naudoti didesnį kiekį išrūgų baltymų yra nerekomenduojama.


Kazeino baltymai - per ilgą laiko tarpą susivirškinantys baltymai.
Kada naudoti: šiuos baltymus sunaudoti reikia ne vėliau kaip 30 minučių po intensyvios jėgos treniruotės. Vėliau naudojami papildai, gali būti mažiau veiksmingi.
Kodėl naudoti: naudojant kazeino baltymus kartu su išrūgų baltymais, raumenų augimas gali pagreitėti net keliais kartais, nei naudojant vien išrūgų baltymus.
Kokį kiekį naudoti: 20 g ir nedaugiau. Dėl tikslaus naudojimo ir šių papildų maišymo visada galite pasitarti su savo treneriu ar apie sporto papildus nusimanančiu daktaru.
Vitargo - sudėtinis, labai greitai virškinamas angliavandenis.


Kada naudoti: ne vėliau kaip 30 minučių po jėgos treniruotės. Geriausia vitargo papildą sumaišyti su baltyminiais milteliais.
Kodėl naudoti: yra virškinamas greičiau nei cukrus bei taip pat greičiau padidina insulino kiekį organizme, kuris padeda greičiau atsigauti po intensyvių treniruočių.
Kokį kiekį naudoti: naudoti apie 35 -70g. Dėl tikslaus vitargo naudojimo, galite kreiptis į savo asmeninį trenerį ar tai išmanantį specialistą, kuris padės nustatyti reikalingą vitargo kiekį jūsų organizmui.
SIDABRAS: PAPILDAI/ MAISTO MIŠINYS
Išrūgų baltymai. Šio produkto aprašymą galite matyti kiek aukščiau.
Kokį kiekį naudoti: 40g.


Guminiai meškučiai - greitai suvirškinami saldainiai.
Kada naudoti: suvalgyti ne vėliau kaip per 30 minučių po treniruotės. Žinoma, kaip ir bet kurie kiti saldainiai, guminukai turi nemažai cukraus, taigi valgydami nepamirškite, jog guminukų kiekį reikia normuoti.
Kodėl naudoti: kadangi šis saldumynais turi didžiausią cukraus kiekį, jo pagalba greitai padidėja insulino kiekis kraujyje bei raumenys geba greitai atsigauti po nuvarginusios svorių treniruotės.
Kokį kiekį naudoti: valgykite 20-40 guminukų. Toks kiekis, sudarys: 135-270 kalorijų, 3-6 g baltymų, 30-60 g angliavandenių, 0 g riebalų.


BRONZA: VISAS MAISTAS
Pieniškas šokoladas - pienas sumaišytas su šokoladu bei papildytas cukrumi.
Kada naudoti: ne vėliau, nei 30 minučių po treniruotės.
Kodėl naudoti: pieniškas šokoladas turi daug puikių savybių, darančių teigiamą įtaką sportuojančiam žmogui. Jis didina baltymų bei išrūgų baltymų sintezę po treniruotes. Taip pat, nenugriebtas pienas, tiksliau riebus pienas padeda vystytis raumenų masei žymiai greičiau, nei liesas pienas.
Kokį kiekį naudoti: 3 puodeliai. Iš tokio kiekio pieniško šokolado jūs gausite 624 kalorijų, 24 g baltymų, 78 g angliavandenių ir 24 g riebalų.

Iki šiol nereguliavote savo mitybos? Pats laikas susirūpinti savo įpročiais bei sveikata. Tik tinkamas sporto maistas, gali padėti pasiekti aukščiausių rezultatų. Maisto papildai, baltymai, kreatinas, glutaminas bei visi prieš tai minėti elementai padės pasiekti trokštamų rezultatų. Sportuokite bei tobulėkite protingai kartu su maisto papildais sportui.

Šaltinis FLEXONLINE