maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Mitybos planas kultūristams prieš ir po treniruotės. 2 dalis

2016 gruodžio 26

SIDABRAS: PAPILDAI/ MAISTO MIŠINYS


Išrūgų baltymai. Šio produkto aprašymą galite pamatyti pirmojoje šio straipsnio dalyje.


Obuolys - lėtai virškinami angliavandeniai.
Kada naudoti: tinkamiausias metas suvalgyti didelį bei vitaminų prisotintą obuolį yra ne vėliau nei 30 minučių prieš treniruotę. Labai svarbu paminėti, jog obuolio suvalgymas likus vos porai minučių iki treniruotės, gali sukelti pykinimą arba nemalonų pojūtį kaip ir bet kuris maisto produktas.
Kodėl naudoti: lėtai besivirškinantys vaisiai, šiuo atveju obuolys, suteiks ilgalaikę energiją reikalingą intensyvios treniruotės metu. O taip pat, padės atsikratyti nereikalingo riebalų kiekio per žymiai trumpesnį laiko tarpą. Svarbu paminėti, jog polifenoliai esantys obuoliuose gali padidinti raumenų jėgą bei greičiau atgauti jėgas po alinančių svorių pratimų.
Kokį kiekį naudoti: valgykite vieną didelį obuolį per dieną. Vienas toks obuolys sudarys 110 kalorijų, 0 g baltymų, 30 g angliavandenių, 0 g riebalų.


BRONZA: MAISTAS


Šviesus tunas - neriebus, greitai virškinamas, turintis daugybę sveikų maisto baltymų produktas.
Kada naudoti: ne mažiau nei 60 minučių prieš treniruotę. Skiriant 1 valandą tuno susivirškinimui, jūs gausite visus reikalingus baltymus treniruotės metu.
Kodėl naudoti: visas kitas baltyminis maistas yra virškinamas žymiai ilgiau nei tunas. Būtent dėl šios priežasties, norint treniruotės metu jaustis gerai bei savo raumenis ir organizmą pamaitinti reikiamais vitaminais, tunas yra puiki išeitis.
Kokį kiekį naudoti: 5 valgomuosius šaukštus tuno, jūs galite drąsiai sumaišyti su vienu arbatiniu šaukšteliu neriebaus majonezo. Tokiu būdu gausite 136 kalorijas, 28 g baltymų, 2 g angliavandenių bei 1 g riebalų.


Apelsinas - lėtai susivirškinantis angliavandenis.
Kada naudoti: 30-60 minučių prieš jėgos treniruotes. Nepamirškite jog lygiai taip pat kaip obuolys ar be koks kitas vaisius, apelsinas gali apsunkinti skrandį jeigu jį suvalgysite likus vos 5 minutėms iki treniruotės.
Kodėl naudoti: visų pirma, apelsinuose esantis vitaminas C gali padidinti azoto oksido kiekį organizme. O taip pat, palaikyti puikų energijos balansą visos treniruotės metu, padėdamas mažinti nereikalingų riebalų kiekį.
Kokį kiekį naudoti: valgykite 1 didelį apelsiną, kurį sudaro 86 kalorijos, 2g proteinų, 22 g angliavandenių bei 0g riebalų.

Šaltinis FLEXONLINE