maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Mitybos planas kultūristams prieš ir po treniruotės. 1 dalis

2016 gruodžio 19

Mityba yra numeris vienas tiek kultūristams, tiek paprastiems žmonėms siekiantiems geresnių rezultatų. Tik tinkamai suderinti produktai, turintys pakankamai maistingų medžiagų gali paskatinti raumenų augimą bei žinoma padėti atsikratyti nereikalingo riebalų pertekliaus.
Valgymas prieš ir po treniruotės yra pats svarbiausias niuansas į kurį turėtų atsižvelgti kiekvienas sportininkas. Šiame straipsnyje, mes orientuojamės į du pagrindinius bei svarbiausius maistinių medžiagų papildus, tai baltymus bei angliavandenius. Šiuos maistinių papildų vartojimo būdus, mes suskirstėme į tris kategorijas: auksinę (pati geriausia), sidabrinę (vidutinę) bei žinoma bronzinę (kiek prastesnę, tačiau vis tiek gerą).


MAISTAS PRIEŠ TRENIRUOTĘ


AUKSAS: PAPILDŲ MIŠINYS
Išrūgų baltymai - greičiausiai susivirškinantys baltymai.
Kada naudoti: ne daugiau kaip 30 minučių prieš treniruotę.
Kodėl naudoti: išrūgų baltymai padeda padidinti energijos kiekį treniruotės metu, mažina raumenų išsekimą (skausmą), greitina raumenų augimą bei padeda raumenims atsigauti per trumpesnį laiko tarpą.
Kokį kiekį naudoti: 20 gramų. Naudoti didesnį išrūgų baltymų kiekį yra nepatartina, nes visų pirma, būtent toks kiekis gali padėti pasiekti aukščiausių rezultatų, o jo perdozavimas gali sukelti problemų organizmui bei bendrai savijautai.


Vaškinių kukurūzų papildai - lėtai virškinamas, kompleksinis angliavandenis produktas.
Kada naudoti: ne daugiau kaip 30 minučių iki treniruotės. Vartojant vaškinių kukurūzų papildus juos patartina maišyti su išrūgų baltymais.
Kodėl naudoti: būtent šis produktas gali užtikrinti ilgai trunkančią energiją, kuri padės greičiau susitvarkyti su papildomu riebalų keikiu, intensyvios treniruotės metu.
Kokį kiekį naudoti: 20-40 g.

Šaltinis FLEXONLINE