maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Mityba

Straipsnyje “Baltymų pasisavinimas kultūrizmo sporto atstovams. 3 dalis”, sužinojote Arnal et al tyrimų rezultatus. Norite sužinoti daug naudingų patarimų bei gauti atsakymą į straipsnio pradžioje užduotą klausimą? Skaitykite toliau.

Straipsnyje “Baltymų pasisavinimas kultūrizmo sporto atstovams. 2 dalis”, jau spėjote susipažinti su Areta et al tyrimų rezultatais. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Straipsnyje “Baltymų pasisavinimas kultūrizmo sporto atstovams. 1 dalis”, jau spėjote susipažinti su pirmųjų tyrimų rezultatais bei bendrine baltymų vartojimo informacija. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Ieškote informacijos apie baltymų pasisavinimą? Visa tai ir dar daugiau rasite čia. Skaitykite toliau.

Straipsnyje “Baltymų ciklas. 2 dalius”, jau sužinojote apie per didelį ir per mažą baltymų vartojimo kiekį. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Pirmoje dalyje “Baltymų ciklas. 1 dalis” jau spėjote susipažinti su baltymų vartojimo pagrindais. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Ieškote informacijos apie baltymų ciklą? Skaitykite toliau ir sužinokite viską, kas yra svarbu apie baltymų ciklą tiek sportuojantiems, tiek mėgėjams.

Straipsnyje “Mitybos planas kultūristams prieš ir po treniruotės. 2 dalis” susipažinote su dar dviem skirtingais maisto produktais bei papildais, kurie yra vartojami prieš treniruotę. Norite sužinoti veiksmingiausius produktus, kurie padės patobulinti jūsų figūrą, suteiks papildomą energijos kiekį bei bendrą balansą po treniruotės? Skaitykite toliau.

Straipsnyje “Mitybos planas kultūristams prieš ir po treniruotės. Pirma dalis” sužinojote apie pirmąjį aukso reikšmės papildą naudojamą prieš treniruotę. Norite sužinoti ir kitus papildus, kurie taip pat priklauso prieš treniruotę vartojamų papildų grupei? Skaitykite toliau.

Kokį maistą vertėtų valgyti kultūristams prieš ir po treniruotės? Į šį klausimą atsako specialistai.

Puslapis 1 iš 2