maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Maisto papildai

Maisto papildai, jų vartojimas, įtaka organizmui ir sportiniam rezultatui.

Straipsnyje “7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti. 4 dalis”, sužinojote treniruotės didinimo ypatumus. Norite gauti dar daugiau puikių patarimų? Skaitykite toliau.

“7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti. 3 dalis”, jau spėjote susipažinti su dar trimis energiją skatinančiais produktais, kurie yra atsakingi už energijos kiekio organizme didinimą. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

"7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti. 2 dalis", jau spėjote susipažinti su CoQ10 ir kreatino papildais (produktais), kurie yra atsakingi už energijos kiekio organizme didinimą. "7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti" kalbėsime apie žaliosios arbatos ekstrakto ir taurino bei tirozino naudą, jų poveikį energijos kiekio didėjimui. Skaitykite toliau.

“7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti. 1 dalis.”, jau spėjote susipažinti su 7 pagrindiniais produktais, kurie yra atsakingi už energijos kiekio organizme didinimą. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Domina papildai, kurie padėtų palaikyti intesyvią energiją? Pateikiame Jums 7 papildus, kurie padės tai padaryti.

Kalis – vienas svarbiausių mikroelementų žmogaus organizme. Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo specialistai primena, kad nepakankamas kalio suvartojimas siejamas su hipertenzija, širdies ir kraujagyslių ligomis, bei kai kuriomis kitomis lėtinėmis neinfekcinėmis ligomis. Padidinus su maistu suvartojamo kalio kiekį gali sumažėti kraujospūdis bei širdies ir kraujagyslių ligų rizika, kalis gali turėti teigiamos įtakos kaulų tankiui ir mažinti neigiamą per didelio suvartojamo natrio kiekio poveikį. Daugiausiai kalio yra vaisiuose ir daržovėse (ypač pupelėse, žirniuose, lapinėse daržovėse, morkose, bulvėse), riešutuose, sėlenose, kviečiuose ir kitame augalinės kilmės maiste. 

Šakotos grandinės aminorūgštys valinas, leucinas ir izoleucinas sportininkų mityboje svarbios, nes pasižymi antikataboliniu poveikiu. Daugiau kaip 37metus žinoma aminorūgštis leucinas ir jos skilimo produktas alfa- ketoizokaproatas (KIK) įvardijamos kaip antikataboliniu poveikiu pasižyminčios medžiagos.

Beta-hidroksi-beta-metilbutiratas specifinis leucino skilimo produktas (HMB) yra svarbi medžiaga, nes galimai slopina baltymų skilimo procesus, todėl HMB maisto papildų pritaikomumas ir vartojimo nauda įžvelgiami ne tik klinikinėje praktikoje (pavyzdžiui, esant raumenų atrofijai, kaheksijai), bet ir sporte.

Kas yra maisto papildai

2016 balandžio 13

Maisto papildai suprantami kaip maisto produktai, kurie skirti praturtinti normalią dietą. Jie sudaryti iš paprastų ar sudėtinių maistinių medžiagų, kurios yra normaliai randamos maiste. Kaip taisyklė, jų fasavimo forma būna kitokia, nei įprastinio maisto. Maisto papildai būna fasuojami tablečių, kapsulių, miltelių pavidalu. Vitaminai, mineralinės medžiagos, aminorūgštys, riebalinės rūgštys, augalų ir žolelių ekstraktai, baltymų ar angliavandenių koncentratai – dažniausiai sutinkamos maisto papildų grupės.

BCAA yra svarbios aerobinį pajėgumą (ištvermę) ugdantiems sportininkams. Ištvermę ugdančių fizinių krūvių metu ir po jų organizmo poreikis BCAA padidėja.

Kreatinas

2016 balandžio 12

Kreatinas yra vienas iš populiariausių, veiksmingiausių ir dažnai sportininkų vartojamų maisto papildų. Nors jo vartojimo sritys ir vartojimo rekomendacijos yra pakankamai gerai žinomos, tačiau atsiranda vis naujų faktų liečiančių kreatino dozavimą, jo efektyvumą ar naujų kreatino formų veiksmingumą.

Puslapis 1 iš 2