maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Baltymų ciklas. 3 dalis

2017 sausio 23

"Baltymų ciklas" - puikus būdas išsaugoti didesnį baltymų kiekį organizme bei paskatinti raumenų augimą.
PIRMAS ETAPAS: penkias dienas, valgyti mažiau baltymų nei įprasta.
Kitaip nei žmonės yra linkę galvoti, kultūristai vartojantys kiek mažiau baltymų (0,7-0,8 g kiekvienam savo kūno kilogramui) netampa “sudžiūvę” ar kaip kitaip fiziologiškai išsekę. Iš tiesų, pirma organizmo atsakomoji reakcija yra metabolizmo keitimas, sulėtinantis baltymų praradimą. Iš esmės, kai yra valgomas mažesnis baltymų kiekis, kūnas labai greitai prisitaiko sumažindamas baltymų normą, pagal kurią jie ir yra suskaidomi. Kitaip tariant, sulėtėjęs baltymų skilimas yra klasikinis antikatabolinis poveikis. Antikatabolizmas arba kitaip "raumenų apsauga" yra pusė sėkmės, kuri lemia raumenų augimą. Teoriškai, jeigu jūs galėtumėte paskatinti savo katabolinės būsenos ilgesnį veikimą, jūs pradėtumėte augti kaip piktžolė. Tačiau laikinai padidinamas baltymų kiekis organizme, tiesiog padeda raumenims palaipsniui augti žymiai greitesniu tempu.
ANTRAS ETAPAS: po penkių dienų, padidinti baltymų suvartojimą.
Vadovaudamiesi pirmuoju etapu, jūs suvalgote mažiau baltymų bei sukeliate fermentų išsiskyrimą kuris veda link katabolizmo. Pereidami prie antrojo etapo, tiksliau praėjus dar penkioms dienoms, radikaliai pakeiskite baltymų vartojimo įpročius. Papildomi baltymai, esantys fermentuose, kurie lėtina baltymų išsiskirstymą, gali sukelti baltymo “sandėliavimą” raumenyse. Be to, baltymų suvartojimo pakitimai gali labai stipriai padidinti ir pačią baltymų sintezę, naujų raumenų susidarymą.
Antrajame etape, vartokite nuo 1.5-1.75g baltymų kiekvienam savo kūno masės kilogramui. Ir tai darykite devynias dienas, kurios įeina į dviejų savaičių ciklą. Būtent toks laiko tarpas yra pakankamai ilgas tam, kad jūsų kūnas pasiimtų pakankamai naudingų medžiagų katabolinės būklės metu bei fermentinėje aplinkoje, kuri palanki greitam atsistatymui.
Raumenų augimas priklauso nuo pakankamo baltymų suvartojimo kiekio, o taip pat yra siejamas su suvartojamu angliavandenių kiekiu.
GALŲ GALE
Jei norite išbandyti mūsų rekomenduojamą baltymų ciklą, atlikite visus būtinus, prieš tai paminėtus baltymų vartojimo intervalus. Tuo atveju, jeigu laikinai nesivadovaujate baltumų ciklu, pasikliaukite šia taisykle: vartokite 1g baltymų vienam savo kūno kilogramui kiekvieną savaitės dieną. Baltymų ciklas gali suteikti nedidelį pranašumą, tačiau laikantis pagrindinės FLEX baltymų naudojimo rekomendacijos, jūs taip pat galėsite džiaugtis sparčiai augančia raumenų mase.
Jau šiandien pat pradėsite vadovautis efektyviu baltymų ciklu? Nepamirškite, jog maistas sportui, toks kaip: kreatinas, glutaminas, amino rūgštys bei visi kiti vitaminai yra labai svarbūs, norint palaikyti pastovų raumenų augimą. Papildai sportui, jau dabar gali būti įsigyjami mūsų internetinėje parduotuvėje papilduolimpas.lt
Pasirūpinkite jums tinkamais maisto papildais, pasiimkite savo sporto aprangą bei šiandien pat keliaukite į sporto salę tobulinti savo kūno linijų bei siekti aukščiausių rezultatų!

Šaltinis FLEXONLINE