maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Baltymų ciklas. 2 dalis

2017 sausio 16

KIEK YRA PER DAUG?
Jeigu jūs manote, kad jums reikia 2g baltymų vienam jūsų kūno svorio kilogramui, jūs gausite 400g baltymų per dieną sverdamas 200 kg, o tai jau atitiktų didžiuliam kiekiui vištienos, mėsos bei kiaušinių. Jei remiatės baltymų pakaitalais, tai sukels didelį šoką jūsų organizmui. Jūsų skrandis patirs stresą nuo per didelio kiekio įvairaus baltyminių papildų pertekliaus ir maišymo.
Tiesa sakant, toks didelis kasdieninis baltymų suvartojimas yra žymiai per didelis. Nors ne paslaptis, daugybė šių dienų kultūristų nevengia vartoti tokio didelio baltymų kiekio. Kalbant iš mano perspektyvos, aš tikrai nerekomenduočiau tokio nesaikingo baltymų vartojimo, kadangi mano praktika rodo, jog toks klaidingas vartojimo supratimas nėra teisingas. Iš tiesų, raumenų augimas priklauso nuo pakankamo baltymų suvartojimo, o ne nuo jo padauginimo. Taip pat, visas šis raumenų augimo procesas priklauso ir nuo suvartojamo angliavandenių kiekio.
Tinkama angliavandenių ir baltymų kombinacija, skatina raumenų augimą žymiai geriau nei perviršytas baltymų suvartojimas ar angliavandenių trūkumas. Tie, kurie paprastai suvalgo per didelį kiekį baltymų, tuo pačiu suvartoja per mažai angliavandenių, kurie yra būtini tinkamam raumenų augimo procesui. Nepriklausomai nuo didžiulio baltymų suvartojimo, nepakankamas angliavandenių kiekis, gali optimaliai sustabdyti tinkamą raumenų masės augimą. Be to, svarbu žinoti ir faktą, jog mūsų kūno raumenys turi savo augimo limitą. Taigi, jeigu bus naudojamas netgi didžiausias kiekis baltymų, tačiau jo limitas bus viršytas, jūsų raumenys nuo to tikrai nepradės augti greičiau. Mano teigimu, 2g baltymų sunaudojami 1 kūno svorio kilogramui, gerokai viršija leistiną limitą.


KIEK YRA PER MAŽAI?
Vienas labiausiai pasaulyje gerbiamų tyrėjų P.W. Lemon, PHD, visada teigė, jog raumenų augimas vyksta tada, kai yra suvartojama maždaug 0,7 g baltymų vienam kūno kilogramui. Pavyzdžiui 140 g baltymų per dieną puikiai tinka 200 kg sveriančiam kultūristui. Tačiau, jeigu per dieną sunaudosite mažesnį kiekį baltymų, nei yra rekomenduojama, gerus rezultatus pasiekti bus tikrai sunku. Kad ir kiek skirtingų nuomonių yra pateikiama, FLEX vis tiek laikosi tvirtos nuomonės. Nesvarbu jog 160 g baltymų užtenka 200 kg sveriančio kutūristo raumenų augimui palaikyti, jie yra nenusiteikę eksperimentuoti ir dėl bendro saugumo naudoja prieš tai minėtus 200g baltymų vienam kūno kilogramui.
Toliau skaitykite: “Baltymų ciklas” trečiąją dalį, kurioje aptarsime Baltymų ciklo pagrindinius etapus ir išdėstysime išvadas.

 Šaltinis FLEXONLINE