maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Baltymų ciklas. 1 dalis

2017 sausio 09

“Naudokite vieną gramą baltymų kiekvienam savo kūno kilogramui”. Tai yra pagrindinė bei netgi auksinė kultūrizmo bendruomenės taisyklė, padedanti greitai ir efektyviai užsiauginti kūno masę - raumenis. Per pastaruosius kelerius metus, vis daugėja kultūristų, kurie bando pranokti šią auksinę taisyklę, baltymų kiekį didindami net kelis kartus. Dauguma vartoja netgi 3 kartus daugiau negu yra rekomenduojama.

Tačiau ar taip drastiškai didindami suvartojamų baltymų kiekį, jie taip pat gali pasiekti ir geresnių rezultatų? Ir taip, ir ne. Nustatytas baltymų vartojimo kiekis yra privalomas, norint jog raumenys augtų apskritai. Tačiau, jeigu jūs suvartosite daugiau nei 1g. vienam savo kūno kilogramui, jūs neabejotinai visą savo kūną bei organizmą užpildysite naudingais baltymais, užtikrindami šių papildų pakankamumą ilgam laiko tarpui. Kaip bebūtu, staigus baltymų suvartojimas vienu metu, nėra toks saugus ir protingais kaip normalus profesionalų sudarytas ciklas.

Šiame straipsnyje paaiškinsiu, kaip reikia valdyti baltymų vartojimo įpročius taip, kad vienomis dienomis galėtumėte sunaudoti didesnį, kitomis dienomis mažesnį baltymų kiekį. Šis “Baltymų ciklas” yra puikus būdas padedantis išsaugoti didesnį baltymų kiekį organizme bei skatinantis raumenų augimą.

BALTYMŲ VARTOJIMO PAGRINDAI

Naudokite viena gramą baltymų kiekvienam savo kūno kilogramui

Tipinis baltymų vartojimas yra labai veiksmingas būdas, padedantis kultūristams greičiau pasiekti trokštamų rezultatų. Kai yra suvalgomas 1 gramas baltymų 1 kilogramui kūno masės, tai yra (200g. 200 kg sveriančiam kultūristui), kūnas gauna pakankamai reikalingų baltymų padedančių atkurti “sužalotą” raumenų audinį po sunkios treniruotės. Kitaip sakant, kai baltymų pagalba kūnas bei raumenys yra atstatomi, kartu su jų atsistatymu auga ir jūsų kūno masė (papildomi raumenys).

Nepriklausomai nuo to, ar jūs treniruojatės norėdami užauginti didesnę raumenų masę ar stengiatės numesti svorio fitneso varžyboms, bet kuriuo atveju jūs privalote stengtis vadovautis pagrindinėmis profesionalų rekomendacijomis, kurios bus pateiktos straipsnyje.

Šaltinis FLEXONLINE