maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

7 papildai skirti intesyviai energijai palaikyti. 2 dalis

2016 lapkričio 08

3. CoQ10
Kofermentas Q10 yra taip pat žinomas kaip ubichinonas, nes būtent jį galima aptikti visiškai visame kūne. Jis yra ypač koncentruotas į mitochondrijas, kurios yra laikomos kaip vienos iš gyvybę kraujo ląstelėms padedančios palaikyti dalelės, gaminančios didžiąją ATP dalį, reikalinga kūnui.
KODĖL?
CoQ10 yra kofermentas, kuris yra gyvybiškai svarbus ATP gaminimo eigoje. Trumpai tariant, CoQ10 elementą organizmas gamina savo jėgomis, tačiau jo kiekis kūne pradeda drastiškai kristi kai yra sulaukiama 20 metų ir daugiau. Vienų tyrimų metu, atliktų garsių Japonijos mokslininkų dėka, buvo išsiaiškinta jog žmonės, kurie naudojo 300 mg CoQ10 per dieną, aštuonias dienas per savaitę, pajuto žymiai mažesnį nuovargio pasireiškimą nei anksčiau. Taip pat, greičiau atgaudavo jėgas tarp daromų skirtingų fizinio lavinimo pratimų treniruotės metu.
KADA NAUDOTI?
Naudoti šio tipo papildus, rekomenduojama du kartus dienoje. Pusryčių metu bei prieš jėgos treniruotę, miltelius įsiberiant į geriamą vitaminų-papildų kokteilį.
DOZAVIMAS
100-200 mg vienoje porcijoje. Jeigu manote, jog didesnis CoQ10 papildų naudojimas padės pasiekti geresnių rezultatų, labai klystate. Ne veltui, sporto atstovai bei profesionalai medikai yra nustatę, jog būtent toks papildų kiekis suteiks geriausią rezultatą.
4. KREATINAS
Labai tikėtina, kad kreatiną jūs įsivaizduojate kaip stiprumo bei papildomą masę suteikiantį papildą, tačiau iš tiesų, tai yra energiją skatinantis elementas. Kreatinas, sugeba greitai ir tinkamu laiku perduodi reikalingą energijos kiekį raumenims (dažniausiai kai yra dirbama su svoriais). Kai kreatinas patenka į raumenų ląsteles, kartu su savimi jis pasiima ir didelės energijos fosfato molekulę, kurią nešdamasis kartu su savimi tolygiai paskirsto raumenims. Taip prasideda ATP gamyba.
KODĖL?
Raumenys naudoja ATP tam, kad būtų greitai gaunama reikalinga energija raumenims, fizinės treniruotės metu. Taip pat, kuo daugiau kreatino patenka į raumenis, tuo daugiau ATP jie gali pagaminti.
KADA NAUDOTI?
Kreatiną yra rekomenduojama naudoti prieš ir po fizinės treniruotės, miltelius susiberiant į geriamą vitaminų-papildų kokteilį. Tokiu būdu, kreatino įsisavinimas organizme bus pats efektyviausias, o ir raumenys bus aprūpinti reikiamu energijos kiekiu tinkamu laiku.
DOZVIMAS
Priklausomai nuo kreatino formos (kreatino monohidrato, kreatino hidrochlorido, kreatino citrato, kreatino piruvato, kreatino etilo esterio arba kreatino alfa-ketoglutarato) naudokite nuo 2 iki 5 gramų dozę. Dėl tikslaus papildų vartojimo kiekio, nepamirškite pasikonsultuoti su sporto treneriu ar šioje srityje nusimanančiu daktaru.

Vertimas iš Flexonline.