maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti. 3 dalis

2016 lapkričio 17

5. ŽALIOSIOS ARBATOS EKSTRAKTAS
Veikliosios medžiagos žaliojoje arbatoje yra žinomos kaip katechinai, kurie padeda išlaikyti norepinefrino lygį organizme, dėl kurio padidėja ir energijos lygis.
KODĖL?
Žalioji arbata, taip pat turi ir šiek tiek kofeino, kuris padidina arbatos poveikį bei veiksmingumą. Tačiau žalioji arbata, niekada nesuteiks tokio pojūčio, kokį suteikia tikrasis stiprus kofeinas. Dėl aminorūgščių teanino, esančio žalioje arbatoje bei konkrečiau pačio teanino veikimo, kuris skatina atsipalaidavimą smegenyse siekdamas sustiprinti GABA (svarbų slopinantį neuromediatorių), žalioji arbata yra žinoma kaip kiek silpnesnė, tačiau veiksminga energijos palaikymo priemonė.
KADA NAUDOTI?
Žalią arbatą yra rekomenduojama gerti prieš ir po maisto, maždaug valandą prieš fizinę treniruotę. Žinoma, norint jaustis žvaliai ir gyvybingai ankstyvą darbo dienos rytą, žalią arbatą galima drąsiai vartoti prieš pusryčius ar bet kuriuo kitu dienos metu. Gerti žalią arbatą vakare, nėra patartina, nebent jūsų laukia ilga naktis.
DOZAVIMAS
Naudoti 500 mg žaliosios arbatos. Būtent toks efektyvios ir energiją palaikančios arbatos kiekis, suteiks tinkamą rezultatą.
6. TAURINAS
Ši amino rūgštis, gali padėti padidinti energijos ir raumenų jėgą. Būtent dėl šios priežasties, šis elementas yra labai dažnai randamas energetinių gėrimų sudėtyje. Trumpai tariant, taurinas yra aminorūgštis, kuri kaupiasi raumenyse bei atlieka labai svarbų vaidmenį baltymų sintezėje.
KODĖL?
Tuo metu, kai sportuojate, būtent ši amino rūgštis gan smarkiai sumažėja jūsų raumenyse. Labai svarbu paminėti, jog nukritus taurino kiekiui raumenyse, stipriai sumažėja ir pati raumenų jėga, bent jau taip teigia patys mokslininkai. Naudodami taurino papildus, jūs smarkiai pakeliate energijos kiekį raumenyse, kuris vėl sugrąžina raumenų jėgą bei ištvermę į pradinę padėtį. Iš tiesų, neseniai atliktas tyrimas nustatė, kad žmonės, vartojantys tauriną kartu su kreatinu ir kofeinu padidina savo energijos kiekį iki tokio lygio, jog gali visiškai laisvai pabaigti net sunkiausias svorių treniruotes.
KADA NAUDOTI?
Norite pasiekti geriausių rezultatų? Gerkite tauriną prieš ir po sporto treniruotės, kartu su geriamu vitaminų-papildų kokteiliu. Jeigu manote, kad taurino vartojimas yra per menkas, kartu naudokite ir prieš tai minėtą kreatiną.
DOZAVIMAS
Taurino dozavimas, kaip ir visų kitų papildų turi būti itin tikslus. Vartokite 1-3 g. su kiekvienu papildų gėrimu, du kartus per dieną.
7. TIROZINAS
Tirozinas - aromatinė aminorūgštis, kuri yra labai svarbi baltymų sintezei. Kitaip tariant, tai yra tikra, didelį energijos kiekį suteikianti amino rūgštis, dar geriau žinoma kaip geros nuotaikos pakėlėja bei psichologinės būsenos ar dėmesio gerintoja. Pagrinde, tirozinas susidaro iš fenilalanino bei kitų svarbių aminorūgščių.
KODĖL NAUDOTI?
Tirozinas yra naudojamas svarbių hormonų gaminimui organizme, tokių kaip: dopamino, norepinefrino ir epinefrino, taip pat skydliaukės hormonų gaminimui. Anksčiau atliktų tyrimų duomenimis buvo teigiama, jog didesnis epinefrino kiekis gali padėti sumažinti nuovargį, tačiau dabar, naujieji mokslininkai teigia, jog ne ko kito, o tirozino naudojimas gali daryti gerą įtaką ištvermingumui bei žinoma intensyviai fiziniai veiklai.
KADA?
Naudoti tirozoną, rekomenduojama kartu su papildų kokteiliu, jį geriant prieš treniruotę. Geriant tiroziną tiesiog šiaip sau, dienos metu ar prieš einant miegoti, jo naudojamas taps bevertis. Kam naudoti energiją skatinantį papildą, jeigu savo energijos nežadate panaudoti treniruotės metu?
DOZAVIMAS
Nuo 1 iki 3 gramų, dedant į papildų kokteilį.

Šaltinis Flexonline.