maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti. 1 dalis

2016 lapkričio 01

Galite valgyti visus įmanomus baltymus, kompleksinius angliavandenius bei kilnoti didžiausius svorius, tačiau jeigu jūsų energijos lygis bus nepakankamas, jūs nebegalėsite patobulinti savo fizinio potencialo ar bendro kūno sudėjimo. Trumpai tariant, mažas energijos kiekis prilygsta pusėtinai naudai, o didelis energijos kiekis kartu atneša ir didelę naudą. Ar tai pakankama priežastis, jog jau dabar pat norėtumėte padidinti savo energijos kiekį organizme? Mes galvojame, kad jūsų atsakymas yra neabejotinai - taip.
FLEX sudarė septynių, mūsų mėgiamiausių energijos kiekį organizme keliančių produktų sąrašą, kurie puikiai tinka energijos, kultūrizmo sporto šakoje palaikymui. Siekiant aukščiausių rezultatų, visi jų, taip pat yra rekomenduojami naudoti treniruotės metu. Labai svarbu paminėti, jog pagrindinė šių septynių papildų idėja, yra sukurti reikalingą energijos kiekį tik tam tinkamu laiku. Tai yra, treniruotės metu, o ne tais atvejais, kai ruošiamės eiti miegoti ar dirbti kitą, su fizine jėga nesusijusį darbą.
1. KOFEINAS
Mes rekomenduojame kofeiną, kaip vieną iš geriausių papildų ruošiantis sunkiai treniruotei. Tai darome, tikrai ne dėl to, jog labai dažnai girdime gandus apie jo veiksmingumą, bet todėl jog jis tikrai veikia.
Kofeinas yra centrinės nervų sistemos stimuliatorius, kuris gali padidinti jūsų užsivedimą sportui ar padidinti aktyvumą, bet tiesą sakant, jo teikiama nauda netgi viršija mūsų visų lūkesčius.
KODĖL?
Visų pirma, tikroji kofeino išradimo priežastis buvo galimybė didinti raumenų jėgą bei ilginti ištvermės laiką treniruotės metu. Dar 2003 metais, žurnale “The Journal of Pain” buvo skelbiama, jog kofeino naudojamas prieš treniruotę, labai stipriai sumažina raumenų skausmą jaučiamą intensyvios treniruotės metu. Šis faktas leidžia suprasti jog jaučiant mažesnį raumenų skausmą treniruotės metu, tobulinti savo kūną galima žymiai ilgesnį laiko tarpą ir netgi naudoti sunkesnius svorius. Negana to, kofeinas taip pat padeda sudeginti didelį kiekį nereikalingų riebalų. Tai yra ne tik teigiamas poveikis ir nauda pačiam kūnui, bet taip pat ir energijos kiekio pasiskirstymui organizme. Kodėl? Atsakymas paprastas. Kuo daugiau riebalų yra sudeginama treniruotės metu, tuo geresnis gliukogeno dalelių lygis yra palaikomas kraujyje.
KADA NAUDOTI?
Norint pasiekti geriausių rezultatų ir padidinti savo energijos kiekį tam tinkamu laiku, geriausia kofeiną naudoti likus valandai iki treniruotės. Naudoti kofeiną po treniruotės yra nenaudinga, nebent esate labai išsekęs ir tokiu būdu norite kuo greičiau atstatyti savo jėgas. Tačiau jeigu nusprendėte vartoti kofeiną po treniruotės, nepamirškite jog geras poilsis, gali viską labai greitai išspręsti.
DOZAVIMAS
200 - 400 miligramų.
Pateikiame ir alternatyvą: jeigu kofeiną naudosite, tokiu pat būdu kaip ir geriate savo rytinę kavą, nepamirškite jog be savo suteikiamo energijos didinimo poveikio - kava yra ir puikus antioksidantų šaltinis. Tačiau įsiminkite ir šį faktą: “Starbucks” tiekiama 12 (uncijų) dydžio kava turi apie 260 miligramų kofeino, kai namų sąlygomis pagamintas 8 (uncijų) kavos puodelis turi dvigubai didesnį kofeino kiekį.
2. CITRULINO MALATAS
Šis priedas yra sudarytas iš amino rūgšties citrulino, sujungto su obuolių rūgštimi (malatu). Citrulinas padidina arginino ir azoto oksido kiekį, kuris sukelia aktyvesnį kraujo tekėjimą į raumenis. Kuo geresnė kraujotaka, tuo daugiau deguonies ir maistinių medžiagų patenka į jūsų raumenis, o tuo pačiu, taip didėja ir jūsų energijos kiekis organizme. Taip pat, citrulinas yra svarbus ir amoniako pašalinimui iš organizmo. Šis toksiškas junginys yra gaminamas, kai amino rūgštys yra metabolizuojamos (taip atsitinka treniruočių metu), o stiprus jo kaupimasis visada veda link nuovargio.
Citrulinas labai greitai padeda atsikratyti nuovargio, ypatingai aktyvios treniruotės metu, pašalindamas amoniaką iš kūno.
KODĖL?
Obuolių rūgštys yra energijos metabolitas organizme, kuris padeda konvertuoti pieno rūgštį gaminamą treniruočių metu į energiją, taip dar labiau atidėliodamas raumenų nuovargį. Klinikiniai tyrimai parodė, kad pacientai vartojantys citrulino malatą, jaučia efektyvų nuovargio sumažėjimą, o taip pat ir 35% adenozino trifosfato preparato augimą, padidėjusio fizinio krūvio metu. Tai yra labai svarbus faktorius, kadangi ATP yra energijos cirkuliacija kiekvienoje kraujo ląstelėje.
KADA NAUDOTI?
Naudoti citrulino malatą, reikia prieš ir po treniruotės kartu su tuo metu geriamais vitaminų-papildų kokteiliais. Du kartus bei tinkamu laiku geriamas citrulino malatas, sureguliuos jūsų energijos kiekį organizme bei neleis jūsų kūnui pasiduoti varginančiam nuovargiui.
DOZAVIMAS
Nuo 1 iki 3 gramų vienoje porcijoje. Kaip ir naudojant kitus papildus, citrulino malato negalima viršyti. Šio preparato veiksmingumas, nepriklausys nuo papildomo miligramų kiekio, atvirkščiai, naudodami per didelį kiekį jūs galite pakenkti savo sveikai bei organizmui.

Toliau skaitykite: “7 papildai skirti intensyviai energijai palaikyti”, antrą dalį, kurioje aptarsime CoQ10 ir kreatino papildų poveikį organizmui bei energijos kiekio didėjimui.

Vertimas iš Flexonline.