maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Tinklinis

Tinklinis yra puiki sporto šaka tiems, kurie mėgsta dinamišką sportą. Tai puikus užsiėmimas norintiems smagiai praleisti laiką su gera kompanija vasaros metu paplūdimyje, o žiemomis – sporto salėje. Tinklinis nereikalauja didelių investicijų. Tai sportas, kuris yra labai plačiai paplitęs tarp mėgėjų, tačiau profesionaliai, praktikuojantys šią sporto šaką, žino, kad turi tinkamai pamaitinti savo organizmą.

Užsiiminėjantiems tinkliniu rekomenduojame sutelkti dėmesį į nuolatinį energijos atsargų kaupimą ir prarastų skysčių atstatymą. Pateikiame rekomenduojamų produktų sąrašą, tačiau suprantame, kad kiekvienas sportininkas yra individualus, tad kiekvienam pasistengsime padėti individualiai.

Kreipkitės į mūsų komandą.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Prieš tinklinio varžybas ar treniruotę rekomenduojame vartoti palaipsniui pasisavinamus angliavandenius žele formoje. Taip papildomai kaupsite energiją.

Tinkantys produktai:

Per

Varžybų ar treniruočių metu jums reikia energijos. Norime akcentuoti greitai pasisavinamus mineralus, kurių gausu šiuose papilduose:

Nemažiau svarbus dalykas aktyviai propaguojant tinklinį – tai karštą dieną gausiai prarandamos skysčių bei mineralų atsargos.

Specialūs gėrimai padės sukaupti amino rūgčių ir mineralų atsargas tiek mėgėjams, tiek tinklinį profesionaliai žaidžiantiems asmenims.

Rekomenduojami papildai:

Po

Po tinklinio varžybų jūs turite atstatyti prarastą energiją. Šiuo klausimu nepakeičiami gėrimai, praturtinti ne tik vitaminais, mineralais bei angliavandeniais, bet ir amino rūgštimis.

Rinkitės:

Kiti papildai

Raumenis nuo irimo saugančios ir pagreitinančios jų atsistatymą po fizinio krūvio BCAA amino rūgštys – tai, ko jums reikia. Kiti, nemažiau svarbūs aspektai tinklininkams, yra kojų galia bei šuolis, bei apsaugoti sąnariai. Papildomai tinklininkams rekomenduojame šiuos maisto papildus: