maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Slidinėjimas

Slidinėjimas yra skirstomas į dvi rūšis, kurios savo pobūdžiu labai skiriasi.

Kalnų slidinėjimu užsiimama neprofesionaliai, siekiant padidinti raumenų jėgą, ištvermę, lankstumą ir gerai praleisti laiką šviežiame kalnų ore.

Lygumų slidinėjimas reikalauja daugiau ištvermės.

Jei tiek vienos, tiek kitos rūšies slidinėjimu užsiimate profesionaliai, turite suprasti, kad teisinga mityba turi lydėti jus nuo ryto iki vakaro, o mėgėjams, išsiruošusiems į aktyvias atostogas su slidėmis, rekomenduojame nepamiršti maisto papildų, kurie padės išlikti energingiems ir žvaliems bei įveikti dar daugiau kalnų nei buvote užsibrėžę.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Slidininkams, nesvarbu ar jie yra profesionalai, ar mėgėjai, didelę įtaką turi temperatūros kaita bei oro slėgis. Tai padidina angliavandenių poreikį, tad prieš varžybas ar planuodami kelionę į kalnus, savo organizmą pradėkite pildyti angliavandeniais. Valgykite košes, makaronus, ryžius, bulves.

Išsiruošus į kalnus ar varžybų dieną rekomenduojame valgyti likus trims – keturioms valandoms iki krūvio. Likus dviem valandoms iki krūvio išgerkite 450 – 600 mililitrų skysčių.

Puikiai tiks:

Prieš pat pradedant aktyviai sportuoti galite pajausti alkį – suvalgykite bananą ar specialų batonėlį. Taip jūs neapsunkinsite virškinimo ir padidinsite energijos atsargas.

Tinkantys produktai:

Per

Angliavandeniai yra labai greitai išnaudojami kai sportuojama esant žemai oro temperatūrai, tad rekomenduojame šių medžiagų atsargas palaikyti slidinėjimo metu.

Rekomenduojami produktai:

Ar žinote kaip dar greitai ir nesudėtingai galite pasisemti energijos? Tai karštas šokoladas ir šilta sriuba.

Jei sportuojate ilgiau nei valandą, per vieną valandą rekomenduojame suvartoti daugiau nei 60 g. angliavandenių. Puikiai tam tinkantys sportiniai gėrimai, bei produktai:

Po

Pradėkite atstatinėti raumenis per trisdešimt minučių po fizinio krūvio. Tam puikiai tiks batonėliai, kuriuos suvalgysite pakeliui iš slidinėjimo trasos. Mūsų rekomendacijos:

Idealiausia, jei po varžybų ar sunkių treniruočių suvartotumėte po vieną gramą angliavandenių vienam savo kūno kilogramui. Tai padės atsistatyti ir atgauti prarastas medžiagas.

Kiti papildai

Didelės apkrovos tenka kalnų slidininkų sąnariams, tad rekomenduojame išsirinkti prevencinį – regeneracinį preparatą jūsų kremzlėms, sausgyslėms, raiščiams, bei, žinoma, sąnariams.

Tinkantys produktai:

Apsaugokite savo imuninę sistemą vartodami daug vaisių ir daržovių. Sportuojant žiemą didėja antioksidantų poreikis dar ir dėl to, kad sunkiau jų gauname su maistu. Šią problemą puikiai išspręs papildai, kuriuose gausu vitaminų C, E, beta karotino, seleno, cinko:

Taip pat žiemos sportininkams rekomenduojame plataus spektro amino rūgščių papildus: