maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Skvošas

Skvošas yra smarkiai populiarėjanti sporto šaka, kuria užsiima vis daugiau ir daugiau žmonių. Šis sportas yra populiarus tarp vyresnio amžiaus žmonių, kurie dirba sėdimą darbą ir susirūpino savo širdies darbu, nori pramankštinti kojų, sėdmenų raumenis. Žaidžiantys skvošą pasižymi gera koordinacija, reakcija bei ištverme.

Mūsų rekomenduojami maisto papildai yra baziniai, tačiau treniruojantis labai svarbūs jūsų individualūs poreikiai, tad rekomenduojame pasikonsultuoti individualiai.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Rekomenduojame valgyti likus dviem valandoms iki treniruotės. Geriausia, jei jūsų maisto racioną sudarytų angliavandeniai. Prieš treniruotę rekomenduojame suvalgyti maistinių batonėlių, tokių kaip:

Taip pat, likus pusvalandžiui iki treniruotės rekomenduojame išgerti gėrimų, kurie suteiks papildomai energijos ir sprogstamosios jėgos, kuri yra itin reikalinga skvošo aikštelėje.

Nepamirškite skysčių, kurie yra itin reikalingi prieš pradedant sportuoti.

Rekomenduojame šiuos papildus:

Per

Žaidžiant skvošą jūs turite būti ištvermingas, nes viso žaidimo metu nuolat kinta greiti įsibėgėjimai ir momentinis poilsis. Jūs prakaituojate ir netenkate skysčių bei mineralų, todėl žaisdami skvošą privalote gausiai gerti. Varžybų ar treniruočių metu rekomenduojame:

Jeigu jūs sportuojate aktyviai ir skvošą žaidžiate keletą kartų per savaitę, rekomenduojame specialius gėrimus ir želė formos greituosius angliavandenius:

Kiti papildai

Raumenis nuo irimo saugančios ir pagreitinančios jų atsistatymą po fizinio krūvio BCAA amino rūgštys – tai, ko jums reikia po aktyvios skvošo treniruotės ar varžybų. Papildomai besitreniruojantiems skvošą rekomenduojame vitaminus, kurių sudėtyje nėra krakmolo, cukraus, druskos, konservantų bei dažiklių.

Tinkantys produktai: