maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Krepšinis

Turbūt retas, kuris suabejotų, kokia sporto šaka yra tituluojama antrąja Lietuvos religija. Krepšinis – itin populiarus ir mėgstamas sportas tiek Lietuvoje, tiek daugelyje pasaulio valstybių. Šio žaidimo privalumų ne vienas, o geriausia yra tai, jog krepšinį galima žaisti tiek profesionaliai, tiek mėgėjo lygmenyje. Tačiau pastebima, jog krepšinis, kaip sporto šaka, reikalauja greičio, vikrumo, taiklios rankos bei koordinacijos.

Pateiksime keletą patarimų, kaip susireguliuoti gyvenimo būdą, mitybą ir, svarbiausia, kokius maisto papildus krepšiniui vartoti prieš, po bei pačios treniruotės ar rungtynių metu, kad krepšinis teiktų malonumą ir aukštus pasiekimus.

Žinoma, nepamirškite, jog skirtingi valgymo įpročiai, treniruočių rėžimas, paveldimumas, laisvalaikis ir dar daugelis kitų dalykų taip pat daro įtaką bendrai žmogaus savijautai, tad dėl tikslaus papildų krepšiniui ir individualaus gyvenimo bei mitybos pasirinkimo visuomet verta pasikonsultuoti su „Papildų Olimpo“ komanda. Ji jums padės išsirinkti tinkamus krepšinio papildus.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Bene pats svarbiausias dalykas prieš pradedant žaisti krepšinį, yra organizmo papildymas skysčiais. Dar neprasidėjus treniruotei ar rungtynėms gerkite daug gėrimų, kuriuose gausu mineralų, vitaminų ir angliavandenių. Kalbant apie maistą, stenkitės pavalgyti iki varžybų ar krepšinio treniruotės likus 2-3 valandoms. Šio laiko patiekalai turėtų būti sudaryti iš daugybės angliavandenių (tinka ryžiai, košė, makaronai, bananai, specialūs batonėliai). Svarbiausia – neapsunkinti virškinimo sistemos.

Prieš sportuojant galite vartoti papildus, skirtus raumenų traukulių prevencijai. Tokie specialiai sudaryti preparatai šalina pieno rūgštį ir nesukelia raumenų skausmo.

Kaskart prieš žaidžiant krepšinį, galite išbandyti ir angliavandenius želė formoje. Jie suteiks energijos ir jėgų ilgesniam periodui.

Prieš krepšinio treniruotę vartojami papildai:

Per

Krepšinis – tokia sporto šaka, kurioje be trumpų pertraukėlių viso žaidimo metu, būna ir ilga pertrauka, po dviejų žaidimo kėlinių. Būtent sustabdytų rungtynių ar treniruotės metu patariama vartoti greitai pasisavinamus angliavandenius želė formoje bei labai daug skysčių, kurių sudėtyje gausu reikalingų mineralų. Labai dažnai tokie gėrimai yra papildyti sacharidų komplektu, jie palaiko energiją ir ištvermę viso fizinio aktyvumo metu.

Per krepšinio treniruotę vartojami papildai:

Po

Pasibaigus krepšinio treniruotei ar rungtynėms pirmiausia džiaugiamasi pergale arba aptariamos tobulintinos vietos. Tačiau negalima pamiršti ir energijos atsargų papildymo ir pažeistų audinių atstatymo. Visa tai pasieksite, jei po krepšinio organizmui suteiksite reikalingą angliavandenių ir baltymų kiekį. Fizinis išsekimas pradings ir raumenų masė bus atkuriama jei derinsite daug baltymų ir angliavandenių turintį maistą kartu su specialiais papildais.

Po krepšinio treniruotės rekomenduojami papildai:

Papildomai

Specialūs vitaminai, kuriuose yra reikalingiausių multivitaminų ir mineralinių medžiagų komplektas, užtikrina papildomą energiją ir ištvermę profesionaliems sportininkams ir mėgėjams.

Tokių produktų sudėtyje esančios medžiagos apsaugo sportininkų raumenis, sąnarius, raiščius ir kt. nuo traumų ir galimų ligų. Organizmui ypatingai svarbu optimalus aminorūgščių kiekis organizme. Ši medžiaga – viena iš veiksmingiausių papildų sportininkams, nes jos pagalba galima apsaugoti bei atstatyti pažeistus raumenų audinius.

Nepamirškite vartoti kreatino. Jis padeda greičiau atsistatyti po sunkių ir itin intensyvių fizinių krūvių. Rekomenduojamas jo kiekis – 3-5 gramai. Deja, kai kuriems žmonėms šis produktas gali priaugina kelis papildomus kilogramus bei skatina gerti daugiau skysčių.

Tinkantys produktai: