maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Kovinis sportas

Panašiai kaip ir jėgos sporte, čia sporto šakos yra įvairios: pradedant nuo imtynių, baigiant Muay Thai ir kt. Tačiau visai nesvarbu, kokią kovinio sporto rūšį yra pasirinkęs atletas, kiekvienai jų reikalingi skirtingi papildai. Pateiksime keletą patarimų, kaip teisingai susitvarkyti gyvenimo ritmą, mitybą ir kokius papildus koviniam sportui vartoti, kad kovinis sportas teiktų ir malonumą ir aukštus rezultatus.

Statybinių medžiagų atsigavimui bei optimaliai organizmo būklei palaikyti itin svarbi subalansuota mityba. Aukštų rezultatų pasiekti bus ypač sunku valgant bet ką, kas papuola po ranka. Maksimalų papildų koviniam sportui poveikį taip pat galima pajusti tik tada, kai jie tarpusavyje suderinami su maistu ir reguliariomis treniruotėmis.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Kaip ir daugelyje sporto šakų, vienu svarbiausių energijos šaltinių tampa produktai, sudėtyje turintys daug angliavandenių. Atsakingai rinkitės maistą, kad jame esantys angliavandeniai užtikrintų gerą savijautą, suteiktų energingumo ir ištvermės. Jei neturite laiko visaverčiams pietums, likus 1-2 val. iki treniruotės galite vartoti koloringus papildus. Jie organizmą greitai aprūpins reikalingomis medžiagomis ir neapsunkins virškinimo.

Tinkantys papildai:

Ypatingos ištvermės ir jėgos reikalaujančioms treniruotėms ir varžyboms gali būti naudojami prieštreniruotiniai stimuliantai:

Per

Tai, kokius papildus renkatės, treniruočių ar rungtynių metu, paprastai priklauso nuo jūsų pačių tikslo. Ilgo ir intensyvaus fizinio aktyvumo metu, patariama gerti energijos suteikiančius gėrimus arba vartoti energinius gelius. Jų pagalba organizmui pavyksta lengviau atsigauti, neapsunksta virškinimas ir užtikrinama raumenų apsauga.

Kiti papildai

Kovinis sportas turbūt kaip niekas kitas išvargina raumenis, todėl jų atsigavimui labai svarbu pakankamas baltymų kiekis. Valgykite daug mėsos, paukštienos, jūros gėrybių ir visa tai dar galite derinti kartu su papildais (juos vartokite vieną kartą į dieną tarp valgių). Rezultatus galėsite stebėti netrukus.

Amino rūgštys (ypač glutaminas), vitaminai, mineralai irgi būtini:

Organizmo aprūpinimas keratinu taip pat labai svarbus. Jo per dieną reikėtų ne mažiau kaip 3 gramų.

Papildai su keratinu:

Kiti papildai: