maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Jėgos sportas

Labai įvairiapusė sporto šaka – jėgos sportas – reikalauja ir skirtingų papildų jegos sportui. Žmonės, užsiiminėjantys jėgos sportu, gali propaguoti tiek kultūrizmą, tiek sunkiąją atletiką. Labai svarbus aspektas sportuojantiems arba dar tik besirengiantiems sportuoti: tinkamas pasirengimas, mitybos balansas bei teisingų kultūristo papildų (ar kitos sporto šakos) pasirinkimas. Pateiksime keletą patarimų, kaip reikėtų pasirūpinti savo organizmu prieš, per ir po fizinio aktyvumo, kokie papildai kultūristams ar kita sporto šaka užsiimantiems sportininkams tinka kaip geriausi jėgų suteikiantys maisto papildai.

Vos pasižiūrėjus į sunkiaatlečius sportininkus tampa aišku: jų maisto racionas ypač griežtas. Ištvermės bei statybinių medžiagų, skirtų ląstelių atstatymui, palaikymas ir raumenų masės augimas priklauso nuo kokybiško maisto. Papildai jėgos sportui, nors ir atlieka svarbų vaidmenį, tačiau nepakeičia visavertės mitybos. Tiek kultūristo papildai, tiek sunkiaatlečių papildai yra labai svarbi jų kasdienio raciono dalis, kurios būtina nepamiršti, todėl norint išsirinkti tinkamus papildus kultūristams ar kita jėgos sporto šaka užsiimantiems sportininkams reikia pasitarti su specialistais, kurie išmano šią sritį ir gali profesionaliai patarti.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Jėgos sportas mitybos racione reikalauja ypatingai daug angliavandenių. Energijos išsaugojimui tai bene pats pagrindinis aspektas. Tačiau pasitaiko atvejų, kuomet šios sporto šakos atstovams paroje pristinga laiko, tačiau ir tokiais atvejais juos gali gelbėti koloringi papildai, suteikiantys organizmui reikalingų medžiagų ir neapsunkinantys virškinimo sistemos.

Jėgos sportui tinkantys papildai. Prieš treniruotę:

Jėgos sportas – vienas iš sporto rūšių, kuriam rekomenduojami prieštreniruotiniai stimuliantai. Stiprumo ir energijos pridedantys papildai leidžia sportuoti intensyviau ir efektingiau. Nepamirškite ir preparatų, papildytų amino rūgštimis. Jos neleis prasidėti klastingiems raumens katabolizmo procesams.

Papildai:

Per

Priklausomai nuo treniruotės ar jėgos varžybų pobūdžio, atitinkamai turėtų būti parenkami ir papildai. Ištvermę palaikantys ir jėgų suteikiantys gėrimai arba energetiniai geliai jėgos sportu užsiiminėjantiems asmenims padės išlaikyti optimalią organizmo pusiausvyrą treniruotės ar varžybų metu. Svarbu ir amino rūgštys.

Tinkantys papildai:

Po

Atslūgus intensyviam fiziniam krūviui, jėgos sporto propaguotojai skatinami vartoti angliavandenių ir baltymų mišinius.

Tinkantys produktai:

Kai nejaučiamas angliavandenių stygius, o norima išryškinti kūno formas, rekomenduojama orientuotis į baltymus. Papildai su baltymais atskleis ištreniruoto kūno linijas.

Rinkitės tokius papildus:

Kiti papildai

Jėgos sportas ir raumenų masės auginimas yra paremtas organizmo aprūpinimu baltymais. Valgant jūros gėrybes, paukštieną, kitokią mėsą organizmas gaus pakankamai šios rūšies maisto medžiagų, tačiau juntant baltymų stygių, patartina kartą į dieną vartoti papildus, praturtintus baltymais.

Baltymų papildai:

Nepamirškite amino rūgščių (ypač glutamino) bei vitaminų ar mineralų.

Organizmo aprūpinimas keratinu taip pat labai svarbus. Jo per dieną reikėtų ne mažiau kaip 3 gramų.

Papildai su keratinu: