maisto papildai sportui

8-613-76673

Krepšelis tuščias!

Dviračiai

Vos atsisėdus ant dviračio ir pradėjus minti pedalus tampa aišku – dviračių sportas reikalauja daug ištvermės. Siekiant išlaikyti optimalią organizmo būklę bei džiaugtis šios sporto šakos teikiamu malonumu, būtina atkreipti dėmesį į mitybą. Pateiksime keletą patarimų, kurie padės reguliuoti dienos ritmą bei derinti maisto produktus prieš ar po intensyvaus sportavimo bei pačio fizinio krūvio metu. Reiktų nepamiršti, kad papildai dviratininkams taip pat labai svarbus elementas, kuris padės palaikyti gerą savijautą tiek treniruočių metu tiek prieš ar po jų.

Pastebima, jog bazinius maisto papildus galima keisti tiek tarpusavyje, tiek su panašios sudėties papildais. Be to, maksimalaus rezultato galima sulaukti prie bazinių papildų prijungus papildomus dviratininkų papildus. Vertėtų nepamiršti, kad skirtingi valgymo įpročiai, treniruočių rėžimas, paveldimumas, laisvalaikis ir dar daugelis kitų dalykų taip pat daro įtaką bendrai žmogaus savijautai, tad dėl tikslaus dviratininkų papildų ir individualaus gyvenimo bei mitybos pasirinkimo visuomet verta pasikonsultuoti su „Papildų Olimpo“ komanda. Papildai dviratininkams - tai dviračių sportu užsiiminėjantiems asmenims subalansuoti papildai, kurie padės greičiau atsigauti po intesyvaus krūvio, pasirengti didelio krūvio treniruotei ar varžyboms.

Papildai sporto šakai

Baziniai papildai

Prieš

Paprastai per dviračių varžybas ar tiesiog intensyviai minant pedalus, vidutinio sudėjimo vyrui sudega iki 1400, o moteriai – iki 1200 kalorijų, o ką jau kalbėti apie profesionalius dviratininkus, kurie ilgose distancijose arba sudėtingose, kalnuotose trasose gali sudeginti net iki 10 000 kalorijų iškart.

Itin atsakingai planuoti ir didelį dėmesį reiktų skirti kasdien gaunamų angliavandenių kiekiui. Pastarieji organiniai junginiai tiesiogiai veikia organizmo būklę ir fizinį pasirengimą, kuris ypatingai svarbus profesionaliai sportuojantiems žmonėms. Prieš svarbias varžybas apie 60 %, 70 % visų suvartojamų kalorijų kiekio turėtų būti būtent angliavandeniai.

Atėjus svarbioms dviračių rungtynėms, patariama valgyti 3-4 h prieš startą. Tokie maisto produktai kaip makaronai, grūdai, ryžiai, rupi duona ar medus yra idealiai tuo metu tinkantys angliavandeniai. Žinoma, jeigu važiavimas yra ilgos distancijos, tada venkite mėsos, o nedidelis baltymų kiekis – pats tinkamiausias.

Faktas, jog užkandžiavimas prieš varžymas negalimas yra mitas, tačiau reikia rinktis tik tokius užkandžius ir gėrimus, kurie sudėtyje turi daug angliavandenių (bananai, spec. batonėliai, įvairūs koloringi gėrimai ir pan.).

Mūsų siūlomi produktai, aprūpina organizmą angliavandeniais bei suteikia energijos:

Per

Kiekvienos varžybos ar treniruotė turėtų būti paremta dvejais kertiniais principais, t. y.: maksimalus angliavandenių suvartojimas bei minimalus skysčių praradimas.

Maksimalus angliavandenių suvartojimas

Siekiant išsiaiškinti, kokį angliavandenių kiekį reikia suvartoti prieš sportuojant, tereikia savo svorį paversti gramais. Šį paprasta formulė galioja tiek vyrams, tiek moterims. Atitinkamai didėjant sportavimo valandoms, proporcingai didėja ir angliavandenių kiekis.

Efektyvus angliavandenių pasisavinimas įmanomas naudojant šiuos produktus:

Tiesa, kelias dienas vykstančios dviračių varžybos reikalauja didesnio baltymų, o ne angliavandenių kiekio. Optimalų angliavandenių ir baltymų kiekį turintys produktai tobulai pritaikyti prie intensyvaus ir ilgą laiko tarpą trunkančio sportininkų ritmo:

Minimalus skysčių praradimas

Vanduo sudaro net iki 90 % viso organizmo skysčių, o sportuojant dehidratacija ir optimalus skysčių kiekis yra būtinas. Netekus daug skysčių ne tik nesijaučiama blogai, tačiau mažėja ir įprastas darbingumas, netenkama jėgų. Dėl šios priežasties dėmesys sportiniams gėrimams taip pat turi būti didelis.

„Papildų Olimpas“ siūlo rinktis produktus iš tokių sportinių gėrimų kategorijų:

Po

Nesvarbu, ar užsiiminėjate dviračių sportu, ar kita sporto šaka, tačiau jėgų atgavimas ir fizinės būklės atstatymas po varžymų ar treniruočių yra vienas iš svarbiausių prioritetų.

Klausiate, kokiu būdu galima kuo greičiau ir lengviau grįžti ir normalią fizinę būklę? Atsakome: reikia organizmą atstatyti trimis būdais:

    • papildyti organizmą skysčiai (tai darykite ne vėliau nei praėjus 15 minučių);
    • vartoti greituosius angliavandenius ir baltymus, santykiu 4:1 (15-30 minučių laikotarpyje);
    • vėliau prieiti prie lėtųjų angliavandenių, baltymų, vitaminų ir kitų mineralinių medžiagų (tai geriausia naudoti 30 min-2 val laikotarpyje)

Organizmo papildymas skysčiais

Jėgų atgavimas pačioje pradžioje, kirtus finišo liniją, priklauso nuo išgerto skysčių kiekio. Kuo jų daugiau – tuo geriau.

Galite rinktis iš tokių sportinių gėrimų, skirtų papildyti organizmą skysčiais pirmosiomis minutėmis:

Greitieji angliavandeniai ir baltymai

Sekantis žingsnis, santykiu 4:1 suvartoti greitieji angliavandeniai ir baltymai. Būtent šios medžiagos paskatina energijos atsiradimą. Valgykite vaisius, šokoladą, arba specialius batonėlius:

Lėtieji angliavandeniai, baltymai, vitaminai ir mineralinės medžiagos

Praėjus šiek tiek daugiau laiko būtina sočiai, ir svarbiausia, maistingai pavalgyti. Rinkitės grikius, makaronus, ryžius, kitas kruopas, vištieną, kalakutieną, tuną arba jūros gėrybes.

Šiame žingsnyje taip pat nevenkite vaisių ir daržovių: dėl jų organizmas prisipildys antioksidantais. Kavą keiskite į žaliąją arbatą, kuri pasižymi dideliu kiekiu antioksidantų. Šių medžiagų pagalba apsaugomos raumenų ląstelės.